Een traplift: van advies tot aankoop

U bent zich aan het oriënteren op een traplift en selecteert uiteindelijk de trapliftfabrikant die bij u de traplift mag komen installeren. Voordat u die keuze maakt is het fijn om te weten wat het nu precies inhoudt, het kopen van een traplift. Hoe dit proces bij Handicare verloopt, laten wij u zien in een kort filmpje. Zo kunt u goed zien dat onze vakmensen ervoor zorgen dat het proces voor u zo gemakkelijk mogelijk wordt gemaakt.

Een traplift bestellen, hoe werkt dat?

Een traplift in uw huis laten plaatsen kan voor u ingrijpend zijn. Daarom nemen wij bij Handicare Trapliften de tijd om u zo goed mogelijk te adviseren. Het traject van een afspraak met een adviseur tot de aflevering van uw traplift zit als volgt in elkaar:

1. Afspraak
Onze adviseur neemt uitgebreid de tijd om alle mogelijkheden met u door te spreken. Rustig, bij u thuis. U kunt dan ook een familielid of vriend laten aanschuiven. Twee horen immers meer dan één. 

2. Advies
De adviseur geeft u via de tablet met behulp van onze unieke Vision-App alvast een snelle indruk hoe de traplift er op uw trap uitziet. U kunt zelfs een keuze maken in het type stoel en de kleur hiervan. Dit geeft een goed beeld waarop u uw keuze voor een traplift kunt baseren.

3. Opmeten
Vervolgens wordt met behulp van digitale fotografie uw traplift nauwkeurig opgemeten en verwerkt. Dit wordt met een speciaal computerprogramma gedaan. Hierin ziet u alle desgewenste extra’s en het geeft een fijn startpunt om alle verdere aanpassingen en oplossingen te bespreken. 

Heeft u een compleet beeld van de werking van de traplift, de mogelijkheden en hoe de traplift er in uw huis uit komt te zien? Dan zal de adviseur een offerte voor u opstellen. De offerte kunt u vervolgens rustig bekijken en met anderen bespreken.

4. Montage
Gaat u akkoord met de offerte en gaat u over tot aankoop? Dan kan onze monteur binnen vijf dagen de traplift bij u komen installeren. Onze monteur heeft een halve dag werk, en ruimt alles op voordat hij vertrekt. Ook geeft hij u uitgebreide instructies voor hij vertrekt, zodat u precies weet hoe uw traplift werkt. 

5. Service
Ook na de aankoop van uw traplift zit u bij Handicare goed. Wij hebben namelijk een uitstekende, altijd bereikbare service dienst. Als u dan onverhoopt een keer storing in uw lift heeft, is er altijd een monteur in de buurt die u snel kan helpen, dag en nacht.

Heeft u nog vragen?

Waarschijnlijk wel. En dat is heel logisch. Daarom hebben wij een professioneel team klaar zitten dat al uw vragen graag tegemoet ziet. Bel ze gerust. Ze helpen u met plezier verder. Handicare is te bereiken op 0800 0234 912 of via het contactformulier. Op werkdagen zijn wij tussen 08.00 en 17.00 uur bereikbaar.

Blog

image of Kent u de geschiedenis van Handicare?23 februari 2017Kent u de geschiedenis van Handicare?De geschiedenis van Handicare laat zien waar wij als trapliften fabrikant v...Lees verder

Demo locatie worden?

Kaart Nederland

Wilt u ook een demolocatie worden?

Geef u hier op

Traplift Keuzehulp

Vind in 5 eenvoudige stappen uw Handicare traplift.

Start nu de keuzehulp